Book TAG

Więc! Lecimy! Pierwszy TAG! Mam nadzieję ,że mnie nie zjecie za te wykrzykniki!!!!!!!!


1. Jaki gatunek najczęściej wybierasz?
Jak już wspomniałam 99% moich zbiorów to fantastyka i młodzieżówki. Książki czytam po to, żeby oderwać się od otaczającej mnie rzeczywistości, a czy jest lepszy sposób od przeniesienia się do innego świata?


2. Który bohater jest najbardziej podobny do ciebie lub którym chciałabyś być?
To jest dość trudne pytanie, bo nie mam w zwyczaju porównywać się do bohaterów. Ja to ja, a nie ktoś inny ( owacje na stojąco za odkrycie roku). Jednak... Kurcze. Nie mam zielonego pojęcia. O! Hermiona! Też jestem takim małym kujonkiem i lubę dużo wiedzieć. A poza tym, kto nie chciałby być czarodziejem?


3. Jaką książkę dałabyś do przeczytania swojemu dziecku?
Każdą. Jeśli chciałoby czytać, to ja nie mam zamiaru wprowadzać ograniczeń w tej kwestii. Ake Harry Potter to mus. Nie ma bata. Bez Harry'ego ani rusz!


4.Wolisz książki w wersji papierowej, e-booki czy audiobooki?
Powiem tak. Książki papierowe zawsze były i będą na pierwszym miejscu, ale bardzo lubię e-booki. Czytnik ratuje życie w podróży. Zresztą jest bardzo wygodny, kiedy np. jestem zmęczona. Mogę sobie powiększyć czcionkę i nie ma żadnego problemu. Audiobooków w ogóle nie używam. Nie mogę się skupić, kiedy ktoś do mnie gada. Uciekam myślami i nie wiem co się dzieje.


5. Jaka książka zrobiła na tobie największe wrażenie?
Nie układam książek w rankingach, nie daję im gwazdek ani nic takiego. Jeśli po skończeniu ksiązki nie wiem, co zrobić ze swoim życiem, to znaczy, że przeczytałam naprawdę dobrą opowieść. Według mnie jedną z takich opowieści był Czas Żniw Samanthy Shannon. Po skończeniu tej książki chodziłam i zastanawiałam się jak pozyskać od tej pani numer do dilera!!!! Ten świat jest tak cudowny!!! Grrrrrr... Nie mam słów.



6.Jaka książka nie zrobiła na tobie dobrego wrażenia?
Nie bijcie! Love, Rosie... Ta powieść była tak głupia! Przeczytałam książkę! Obejrzałam film! Nic! Po tym całym szumie dookoła tej powieści spodziewałam się czegoś super! A dostała dziecinadę jakąś. Może coś ze mną jest nie tak! Mi się to w ogóle nie podobało.


7. Czytasz jedną książkę od początku do końca czy zaczynasz kilka na raz?
Zazwyczaj czytam jedną książkę na raz, żeby nie pomieszać wątków. Ale! Kiedy nie mogę się wbić w jakąś powieść, to brutalnie ją porzucam i biorę jakąś inną. Potem zazwyczaj wracam do tej porzuconej ze świeżą głową.


8. Częściej czytasz wypożyczone książki czy preferujesz własny zakup?
Znacznie częściej kupuję. Nawet jeśli wypożyczam, to jeśli mi się spodobało, kupuję. No chyba, że jak w przypadku Akademii Wampirów skończył się dodruk!!!!! Pomocy!!!!!


9. Jaką jedną książkę powinien przeczytać każdy, niezależnie od swoich zainteresowań?
Mały Książę! Nic dodać, nic ująć. Super książka, moja ulubiona lektura.




10. Czy ocenaisz książki po okładce?
Raczej nie. Ale jak jest jakaś ładna...:)


11. Czy ulegasz promocjom książkowym? Jeśli tak, to jaka była największa liczba książek, jaką kupiłaś?
Ojjjj. Ulegam. Ale nie kupuję zbyt wiele na raz.


12. O jakiej książce marzysz?
Pieśń Jutra. Czekam na nią od roku! Dłużej nie wytrzymam! Już zamówiona....



13.Ile książek liczy twoja biblioteczka?
Nie mam zielonego pojęcia. Może 150, 200.... Może kiedyś policzę.


14.Co najpierw książka czy ejranizacja?
Z reguły książka, ale różnie się czasami zdarza. Np. Dary Anioła najpierw obejrzałam (WSTYD). Pierszej części Niezgodnej w ogóle nie czytałam:) Obejrzałam film i wzięłam się za drugą część!:)


15.Co teraz czytasz?
Wczoraj skończyłam ostatnią część Silver i wzięłam się za Wiedźmę z Lustra. Kocham na razie :)





To by było na tyle. Kolejny pierwszy raz za mną. Mam nadzieję, że się podobało albo chociaż nie przyjdziecie pod mój dom z pochodniami i widłami. A co do nominacji, to nominuję WSZSTKICH!!!!



Miłego dnia. Ola :)

3 komentarze:

  1. Ooo właśnie czytam "Czas Żniw" :) i tak pomału się wręcam i zastanawiam czy warto, po Twoim poście czytam dalej ;) pozdrawiam :*


    http://ksiazkaibestia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytnik i ebooki zawsze ratują życie. Szczególnie ratują cię od nudy, jak nie weźmiesz książki albo dzięki nim nie płacisz za nadbagaż jak gdzieś lecisz XD
    Ja ulegam promocjom i później się tłumacze, że lepiej przecież kupić 10 książek za 80 zł niż 4 za tyle samo... XD

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam duży problem ze skupieniem się przy słuchaniu audiobooków, więc ich unikam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 O jak książki , Blogger