Witajcie! 25 (nie)książkowych faktów o mnie.

Ponieważ jest to pierwszy post na tym blogu, pomyślałam, że może chcielbyście mnie lepiej poznać. Bez zbędnego gadania zaczynamy!


1. Jestem Ola :)
2.Noszę okulary.
3. Książkocholikiem jestem od szóstej klasy podstawówki, kiedy to moja koleżanka zaczęła czytać Niezgodną. Jako bardzo ciekawa osoba postanowiłam obejrzeć ( tak, wiem, wstyd na całego, ale to ten czas mojego życia, kiedy książki były złem wcielonym). Tak mi się spodobało,że  przy wizycie w najblizszym Empiku kupiłam sobie drugą część i skończyłam ją jeszcze tego samego dnia.
4. Czytam głównie fantastykę i młodzieżówki. (99% mojej biblioteczki).
5. Uwielbiam kupować książki. Już samo chodzenie po księgarni lub przeglądanie stron internetowych mnie podnieca.
6.  Kocham robić zdjęcia Instaxem.
7. Mam ragdolla imieniem Pascal.
8. Uwielbiam posługiwać się ironią i sakrazmem (przygotujce się na to).
9. Kocham zwierzęta.
10. Jeżdżę konno.
11. Wolę pisać ręcznie niz na komputerze.
12. Lubię się wyżywać artystycznie.
13.Mam Kindla i bardzo polecam- na wyjazdy w sam raz:)
14. Zazwyczaj nie łamię grzbietów.
Pascal
15. Pierwszą serią, jaką przczytałam w całości były Dary Anioła.
16.Lubię się czasami pokłócić.
17. Jestem introwertykiem ( z silnym uczuleniem na ludzką głupotę).
18. Irytują mnie niezdecydowani ludzie ( także ci w książkach).
19.  Zazwyczaj nie miewam kaca książkowego, ale jak już się pojawia, to na całego.
20. Najbardziej cenię sobie wolność.
21. Lubię, jak książka tryska humorem.
22. Mam dość trójkątów miłosnych.
23. Jestem baaaaardzo ambitna ( czasami aż za bardzo).
24. Kocham filmy Marvela.
25.Wiem, że wyraz " książki" nie zaczyna sie od "o". :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 O jak książki , Blogger