LBA Book tag

Łiiii! Kolejna nominacja. Tym razem wyzwała mnie Kinga z bloga In love with books, za co bardzo dziękuję. Pytania są świetne, więc zapowiada się niezła zabawa.


1. Preferujesz żółte czy może jednak białe kartki?
ŻÓŁTE!!! Niech ogień piekielny pochłonie tego, kto wymyślil białe kartki!


2. Jaka grubość książki najbardziej ci odpowiada?
To zależy od okoliczności... Na przykład Krzyżacy to mogliby mieć nawet licznik na minusie... Ale tak, to takie w przedziale od 300-600.

3. Wolisz jak główną postacią jest kobieta czy mężczyzna ? A może nie robi ci to różnicy ?
Jak kobieta, to musi mieć charakterek, a nie taka ciepła klucha. Ciekawie mi się czyta punkt widzenia mężczyzn, bo przecież na codzień jestem kobietą... (czy wychodzi na to, że od święta jestem mężczycną? coś tu chyba nie pykło...)

4. Czytasz nowości wydawnicze czy sięgasz po coś starszego ?
Szczerze? To nie robi mi to różnicy. Jak coś mnie ciekawi, to czytam i nie zwracam uwagi na rok wydania. Chociaż czasami starsze książki ciężko dostać...   :(

5. Do jakiej książki/serii masz największy sentyment ?
To pytanie powtarzało się już tyle razy... Ale trudno! Dary Anioła i Niezgodna.

6. Częściej kupujesz czy wypożyczasz książki ?
Kupuję. Jeśli coś wypożyczam, to znaczy, że jestem baaaaaardzo zdesperowana. :)

7. Z jakim bohaterem chciałabyś się zamienić ?
Ale tak zamienić ogólnie? Wszystko wszystko? Czy zamienić, że zostaję sobą, ale wchodzę w miejsce tego bohatera i przejmuję tylko zdolności na przykład... Jeśli wszystko wszystko, to Paige z Czasu Żniw, chociaż bycie najbardziej poszukiwaną osobą w kraju może być nieco uciążliwe... Albo Hermiona! Jedna albo druga. A jeśli miałabym wejść na czyjeś miejsce, to Clary. No bo hello! JACE!!!

8. Wolisz serie, czy pojedyncze książki?
Po lewej serie, a po prawej pojedyncze (a tam są jeszcze pierwsze tomy serii...) Zgadujcie! :)



9. Masz jakiś ulubiony gatunek ?
Tak. Żaba drzewna... (śmieszek...). A tak na
serio...Pokazałam Wam moje książki. Mogę się założyć, że 80 % z nich to fantasy, jak nie więcej...


10. Ulubione postaci (max 5 osób)
To pytanie trochę oszukam, bo ja jestem taka rebel... :) Podzieliłam to na mężów i innych... Ale i tak kocham wszystkich moich mężów tak samo! I przypominam, że to nie jest ranking, bo ja nie umiem robić rankingów!
Mężowie: 
1. Jace
2. Dimitr Bielikov
3. Naczelnik
4. Warner
5. Kaz
Inni:
1. Paige Mahoney
2. Rose Hathaway
3. Lady Jane Gray
4. Severus Snape
5. Nick z Czasy Żniw
Mogłabym tak jeszcze długo wypisywać... (szczególnie tę pierwszą kategorię...).

Nominuję!
Kamila z booksunset
Karolinę z come book

A oto pytania!
1. Czy często kupujesz książkę, kiedy ni o niej nie wiesz, ale np. skusiła cię okładka lub tytuł?
2. Jaka jest Twoja ulubiona seria? Dlaczego?
3. Jaki tytuł na chwilę obecną naljepiej opisuje Twoje  życie?
4.Gdybyś mógł/mogła wyciągnąc z książki jakąś postać do naszego świata, kto by to był?
5. Jakiego gatunku nie lubisz?
6. Daję ci moc zmiany jednego zakończenia książki. Którą wybierzesz?
7. Możesz przejąć umiejętności jednego bohatera. Kogo wybierasz? (niekoniecznie musi to być czytanie w myślach, ale także gra na gitarze i inne takie).
8. Papierowe czy ebooki?
9. Pijesz coś albo jesz podczas czytania?
10. Jeśli mógł/mogłabyś sprawić, że jakaś książkaa nigdy by nie powstała, to ktorą byś wybrał/a?

Powodzenia! Oczywiście zachęcam wszystkich innych do odpowiadania w komentarzach.

Miłego dnia! Ola :)

2 komentarze:

  1. Zgodzę się. Twórcę białych kartek powinni spalić w ogniach piekielnych. Strasznie męczą mi się oczy widząc taki kontrast między czarnymi słowami, a białym tłem. Wygląda to też moim zdaniem mniej estetycznie, niż kremowe, beżowe, czy też zółto-brązowe odcienie.

    Pozdrawiam, dziewczyna z książkami

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaak! Charakterek to kobieta musi mieć :D aaaaaaa... ja tez kocham Dary Anioła ♥ Dla Jace można nawet wskoczyć w skórę Clary .. heheh

    Pozdrawiam,
    bookwormpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 O jak książki , Blogger