Unpopular Opinions BOOK TAG

Szczerze mówiąc, to trochę się boję tego tagu... :) Ale w końcu do odważnych świat należy! (proszę nie bijcie!)


1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz.
Jeśli chodzzi o książkę, to Love, Rosie. Przeczytałam to okropieństwo. Obejrzałam film. Ani to, ani to mnie nie zachwyciło. Ba! Nawet mi się nie podobało. Po tych wszystkich zachwytach na booktubie spodziewałam się czegoś, co zwali mnie z nóg, a tu nawet nie posmyrało!!! Zirytowała mnie ta historia do potęgi, więc czym prędzej się jej pozbyłam.


Z kolei seria... Uwaga! Poproszę werble........... Igrzyska Śmierci. Wcale nie żartuję. O ile pierszwa część była całkiem OK, to im dalej, tym bardziej mnie to nudziło. Trójkąt miłosny był nie do zniesienia. Gale i Katniss, to chyba jedne z najgorszych postaci. Peeta jakoś się wybronił próbą zabicia panny Everdeen. :)


2. Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, ale ty kochasz.
Moja odpowiedź nie jest do końca zgodna z treścią pytania. Wybrałam serię o Julii. Nie jest tak, że wszyscy jej nienawidzą i ja też jej wcale tak nie kocham. Przyjemnie mi się ją czytało nie ze względu na fabułę, ale na niezwykle poetycki języ autorki i....... Warnera. :* Sprawa z wykreśleniami też była ciekawa. I transformacja Julii! Adam mnie... łagodnie mówiąc irytował.


3. Trójkąt miłosny, w którym główny bohater/bohaterka, według Ciebie, wybrała złą osobę lub para, której nie lubisz.
To pytanie przyspożyło mi pewnych trudności, bo zazwyczaj wszystkie trójkąty kończą się po mojej myśli. Jakoś nie przypominam sobie pary, która by mnie bardzo irytowała (oprócz tych wspomnianych wcześniej oczywiście). Zostawię to pytanie Wam! Miłej zabawy,

4. Popularny gatunek literacki, po który rzadko sięgasz.
Wszystko oprócz fantastyki, nem adult i young adult? Nie czytam kryminałów, chociaż kilka mam. Horrory i thrillery też rzadko, bom strachliwa :). Nigdy nie przeczytałam żadnej książki Kinga...

5. Popularny bądź uwielbiany bohater, którego Ty nie lubisz.
To miejsce przpadnie chyba jednak Katniss. Ona mą królową. Jak można być tak...nijakim. Biedna Katniss musiała przewodzić rewolucją. Straszne rzeczy.


6. Popularny autor, do którego nie jesteś przekonana.
John Green. Przeczytałam Gwiazd Naszych Wina i mi się podobało. Próbowałam z kolejnym "przebojem" (Papierowe Miasta) i do końca nie dotrwałam. Może jeszcze kiedyś się z panem Greenem spotkamy, ale na razie się nie zanosi.


7.  Popularny motyw, którego masz dosyć.
Tutaj mamy dwóch zwycięzców. Moje ukochane trójkąty i badboy z szarą myszką. Koniec. Kropka. Nie ma się co rozwodzić,

8.Popularna seria, której nie chcesz przeczytać.
Znowu złamię zasady, ale jak to napisał Terry Pratchett "Kiedy łamiesz zasady, łam je mocno i na dobre". A do tej kategorii mam Szklany Tron. Tak, tak. TEN Szklany Tron. I z tą książką mam pewien problem. Bo ja chcę, a nie mogę. Jakoś nie umiem się wkręcić. Te zamki, turnieje, kopalnie. Mimo że bohaterowie są ciekawi, to jakoś mi nie idzie. Na razie odłożyłam, ale może wrócę, (coraz bardziej mnie kusi).



9. Mówi się, że książka jest zawsze lepsza od filmu, ale który film był lepszy od książki.
To trudne pytanie, bo jeśli jest jakiś film "oparty" na książce, to stanowi zupełnie inną historię zazwyczaj. Składnia tego zdania była piękna. Ale filmem, który podobał mi sie bardziej od książki okazał się chyba Więzień Labiryntu.



To juz wszystkie pytania z tego tagu. Mam nadzieję, że czymś Was zaskoczyłam. Zachęcam wszytskich do zrobienia tego tagu, chociażby w komentarzach, bo pytania są boskie. Jakie macie typy?

Miłego dnia! Ola :)


Ps. Jeśli maci jakieś pytania, to zadawajcie w kometarzach. Nie muszą dotyczyć książek. Jak uzbiera się ich trochę, to odpowiem na nie w poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 O jak książki , Blogger