5 moich ulubionych książkowych kanałów na YouTube

Jak większość ludzi na tym świecie od czasu do czasu błądzę w czeluściach czarnej dziury, którą jest YouTube. Nie omieszkam wstąpić na kanały książkowe, których jest na polskim YT coraz więcej. Przedstawię Wam tutaj 5 najbardziej lubianych przeze mnie kanałów (kolejność przypadkowa).

1. Book Reviews by Anita
Królowej polskiego booktuba chyba nie muszę nikomu przedstawiać! Świetne paplanda. Książki ROZPIERNICZAJĄCE SYSTEM. Kot. Okulary. Czerwona szminka. Anita w całej okazałości. Jeśli ktoś nie zna (nie wiem, gdzie Wy żyjecie ludzie...w jaskini?) to koniecznie musi nadrobić.



2. Maja K.
Najcudowniejsza osóbka na YouTubie! Taka miła i urocza. Filmiki zawsze na najwyższym poziomie, śliczne i dopieszczone. No i Vincent! Na uwagę załuguje też Gra o Booktube! Miejmy nadzieję, że niedługo druga edycja!




3. Odczytaj 
Czyli cudowna Klaudia zakochana w Kruczym Cyklu. Filmiki z świetną dawką humoru i po prostu z przyjemnością się je ogląda. Monia <3 powala na łopatki. Co ja Wam będę więcej gadać. Sami się przekonajcie. Blog jest P R Z E C U D O W N Y!!!!



4.Lilacwix
Remi jest oryginalną i odważną osobą. Jej recenzje ZAWSZE są szczere i nigdy nie owija w bawełnę. Po prostu cud, miód, malina.



5. Strefa Czytacza
Moje ostatie odkrycie (tak wiem...szybka jestem. Normalnie struś Pędziwiatr). Ten kanał WYMIATA. Jak to oglądam, to zawsze się uśmiecham (jeśli akurat nie turlam się po podłodze ze śmiechu). Filmiki są cudowne. 100% oroginal.



To są moje typy. A Wy kogo oglądacie? Oczywiście ja śledzę także inne kanałyy,ale ta piątka jest najbliższa mojego serduszka.

Miłego dnia! Ola:)

1 komentarz:

  1. Ja czasem oglądam Anitę, ale rzadko. Za to Czytacza uwielbiam :) Słucha się go z ogromną przyjemnością i poprawia mi humor. Oprócz tego śledzę jeszcze P42 i dziewczyny z tuczytam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 O jak książki , Blogger